New Toy

Ik heb dit niet van mij zelf maar door het internet af te struinen kom je wel tot een paar ideeën en dit is er een van een Canon M met een adopteer en een (ditgeval) een 15 mm lens er op.

Een klein handzaam digitaal filmcamera en automatisch scherp stellen,er zit een 128 GB kaart in dus ik kan nog even voor uit.

tja was heeft het mij gekost…wel dat is dus te danken aan de man die zei dat hij op ,”low cost” films wilde maken en niet wilde toegeven aan kwaliteit.

Wat is nu het geval IN de Canon M zit een 18 Megapixel CMOS zoals in de wat zogenaamde betere amateur camera’s van Canon zitten.

Even op ebay zoeken en je heb een redelijk geprijsde camera en nu komt het.

Magic Lantern heeft een raw programma voor de Canon M, The Canon EOS M is effectively a miniature version of the Canon EOS 650D,  dus aan de gang en ik laat het je nog weten.2013-10-28 19.43.26 2013-10-28 19.43.12

Geef een reactie

