Geen IBC 2013 dit jaar voor mij.

ibc_email_header2Geen IBC dit jaar voor mij.

Dat komt omdat “het” IBC2013 zijn perstoelating heeft aangescherpt.Een officiële perskaart van de NVJ is niet genoeg, daar moeten nog brieven bij van een opdrachtgever.

“Maar ik ben freelancer mevrouw,ik lever aan kranten en fotoagentschap, freelance, ik krijg nooit een opdracht brief “. Niets mee te maken dat is ons policy  van de IBC er was dus geen spelt tussen te krijgen,het doet er niet meer toe of je nu al jaren bij de RAI komt en elk jaar de IBC bezoekt een blog bijhoud over zaken die de raakvlak hebben van het fotograferen/filmen.

wel ik ga de NVJ bellen wat hun standpunt nu is, na de politieperskaart, de sportperskaart, de rellenkaart, je toegang tot de 2e kamer, de ID bij belangrijk bezoek van het parlement en Koninklijk Familie,  elke toegang van gemeente en bedrijven.

Tja het geloven op je woord en je mooie ogen is er niet meer bij.

Geef een reactie

