New Announcement About BMCC

Vandaag even gebeld naar mijn importeur Socrates in Amsterdam , hoe het staat met de camera,…Ha Wim, ….je bent de eerst volgende, slik …even verwerken ,maar dan komt de nuchtere hollander,wanneer, ” in 14 dagen bij de volgende zending”.zo dus ik sta voor het verdongen fijt dat ik een RAW video camera krijgt  waar ik niets van “weet “.

Alle mooie sites over de camera kunnen me niet meer adviseren dat ik nu weet,inclusief de pos . en neg. berichten van blackmagicuser.net.

Ik wacht………

http://www.blackmagicuser.net

 

Geef een reactie

