GoPro hero3

Afgelopen week was ik in Miami,heerlijk in de zon met 27graden geen uitzicht op zee wand dat kost een vermogen een blok behind the sea, maar met een groot zwembad.

De eigenaren waren een bejaarde stel uit Polen, die hadden het goed voor elkaar,volle bak 27 appartementen en dat ging het hele jaar door.tegen een schappelijke prijs.

Om terug te komen op mijn titel GoPro here3, mijn vrouw had al haar zinnen gezet op een “smartphone”dus na elke bezoek van een evenement van Shark Valley tot Bonnet Gardens gingen we langs de shopping mols. Teleurstellend moest ze constateren dat de preypay telefoons heel erg duur waren 800dollar voor een Gallixi mini.

waarop ze een heel klein camera zag GoPro3 black edsision die maar 350 dollar kost,zeg “Wim is dit wat”, we hebben toch geen videocamera meer “,die heb ik verkocht omdat de BMCC er aan kwam,(nog steeds in bestelling) Ja ,als je rustig aan doet kan je er zelfs 4K uithalen,”aja ok,wel weet je wat dat smartphone idee heb ik vaarwel gezegd ,wat vind je ervan om al vast voor je, verjaardag,kerst oud en nieuw,deze camera te kopen”wel natuurlijk vond ik dat best, in Nederland kost hij 450 euro,….dus de laatste dagen hebben we een paar filmpjes gemaakt en foto’s….

Geef een reactie

