Canon

Na 1,5 week reparatie eindelijk mijn EOS5Dmark2 terug,alleen een briefje erbij met werkzaamheden D16,D17,D59 geen uitleg en zeker niet hoe te voorkomen.En ook geen leencamera gehad.zelF dan maar even getest,aangezet op de videomode en gefilmd ,wat ik ook vermoedde hij stopte na 10min gaf niets aan en bij controle van de weggeschreven data stond er niets op.Ik ben weer terug bij 6 maanden geleden, toen dat voor het eerst voordeed,plus hij werd te warm.Ik heb toen gezegd dat de processor niet goed was,dat is nu weer zo.

Morgen ga ik naar de Fotokina een leuk uitje voor fotografen voor al het nieuws wat er is ,ik ga even langs bij Nikon,Panasonic en Sony.

Canon vandaag even niet

Geef een reactie

