Liever Dead dan Red

Jim Jannards heeft heel wat blogs in beweging gebracht die schrijven over DSLR camera’s,commentaren al over Canonfilmmakers,EOSHD.com,planet5D.blog dat zijn even de voornaamste.Vroeger wilde ik ook een Red, maar die kost enorm veel geld.Toen men aankondigden dat er digitale fotocamera’s kwamen met een video functie was ik zeer sceptisch,tegenvallende audio was een van de oorzaken waarom ik deze camera niet aanschafte,nu naar software update’s,film ik steeds meer met de Canon EOS 5D mark2,ik mag zeggen dat ik de camera door en door ken en weet wat de beperkingen zijn.Jim Jannards heeft makkelijk praten 5Ken6K alleen het werkt niet op zijn camera’s ,wel laat ik het dan maar doen met 1080 wat wel doet en goed te bekijken is.Ik moest ineens denken aan een reklamefilmpje van Shane Hurlbut.Helemaal gaga van de Canon EOS 5D mark2.

Geef een reactie

